Кількість
|
Вартість
|
||
|
Умови повернення товару.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення товарів належної якості.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
• не був у використанні;
• без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; • повністю укомплектований;
• з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
• не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Чек відправляти необов'язково. Зв'яжіться з менеджером за номером телефону (067)-888-09-46 і повідомте про бажання повернути товар.
2. Як надіслати нам товар.
• Надішліть нам товар «Новою поштою»
• При поверненні товару уточніть у менеджера точну адресу відправки. Кур'єрською службою оформіть відправлення за реквізитами: через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача: (067)-888-09-46, Нова пошта №155. Адреса: м. Київ. «Зворотна доставка» та «Податковий платіж» потрібно скасувати.
Оплата за обмін та повернення.
•пересилка товару здійснюється за наш рахунок, у випадку повернення товару неналежної якості, (брак,несправність тощо).
•пересилка здійснюється за рахунок клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору тощо).
3. Повернення коштів за товар.
• На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
Зазвичай гроші повертаються через 2-7 днів
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.